11 Şubat 2016 Perşembe

ARA TATİL

Kısa bir kaçamak yaptık Şubat tatilinde. Yok öyle kayak tatili değildi.. Zira karı-kışı hiç sevmem ben. Bahar insanıyımdır yaa, nerede sıcacıklık orada ben :)


 Arda'nın sınıfından ve İngilizce kursundan arkadaşları ve aileleriyle beraber, Kızılcahamam Patalya tesislerine gittik. Karın kışın içinde, sıcacık hamam sefası yapalım, azıcık kür havuzunda şifalanalım, kafamızı boşaltalım diye. Ankara'ya da 1 saatlik mesafede olunca, gittiğimiz arkadaşlar tam kafa dengi olunca, otelden çok memnun kalınca, çocuklar da tam tatilin son 3 günü hep beraber eğlenince tadından yenmedi elbet...


Berk de kendini kabul ettirdi abilerine. O da bir birey ve oyunların vazgeçilmez elemanı oldu!! İnanılacak gibi değil!.. Kendimden biliyorum, küçükken ablam ve arkadaşlarıyla takılmak, onlarla oynayabilmek için yırtardım kendimi ama boş!! Berk'in hiç öyle sorunları olmadı. Nasıl beceriyor bilmiyorum ama yapıyor... :)


Malum karne günü Ankara'da kar tatili olduğundan dolayı, çocuklar karnelerini okullar açılınca alabildiler. Berk, okulun ilk günü süslü püslü öğrenci değerlendirme formu ile geldi eve. Ben sanıyorum ki, öyle yanına tik atılan, matbu bir şekilde değerlendirme formu ve hepsi de klasik "çok iyi" şeklinde tiklenmiş bir değerlendirme formu gelecek!!  Biz eşimle inanamadık okuduklarımıza... 2-3 ayda öğretmeni nasıl çözmüşse, bana deseler bir A4 kağıdına oğlunuzu anlatın diye, bu derece net, kısa, öz ve doğru anlatamazdım sanırım. 

Daha sık yazmaya çalışacağım artık. İnşallah yani... ;)

2 yorum:

Anne Kaleminden dedi ki...

oteli duymuştum memnun olanlar çoktu. ne güzel yapmışsınız. kreş öğretmeni gerçekten her çocuk için ayrı ayrı yazmış bravo diyorum. ve daha sık yazmanı çok isterim:))

mucize dedi ki...

İyi ki yeniden döndünuz blogunuza...çok sevindim.