16 Nisan 2015 Perşembe

İlkbahar... Heyooo... :)

Mola verdik kendimize Mart ayında biz. Sadece 3 günlük anne-baba kafa dinleme molası. Yoğun geçen günler, stresli çalışma hayatı ve mesailer, ilkokul 1. sınıfın ebeveyn sorumlulukları, evdeki 3 yaşındaki miniğin oyun beklentileri ve daha sayamadığım birsürü olay.. İnsanın biraz deşarj olması, beynini rahatlatması, biraz kaçıp gitmesi gerekiyor bazen...

Bizimle aynı durumda olan dostlarımızla ayarladığımız 3 günlük Amsterdam kaçamağı, tam da bu dönemde çok iyi geldi ruhumuza... Yine anneanne ve dedemiz sağolsun, kırmadılar bizi ve çocuklarımızı güvenli ellere teslim ederek, kafa boşaltmaya gittik 4 kişi...

Gerçi daha önceden Şubat ayında Polonya'ya gidiş için almış olduğum vizeyi, THY o günkü uçuşları hava şartlarından dolayı iptal edince, Polonya’ya giriş-çıkış yapamadığımdan mütevellit ve nasıl olsa schnegen vizem var, Hollanda’ya giderken yeniden schengene başvurmama gerek yok düşüncesinden dolayı, hem İstanbul pasaport kontrolde hem de Hollanda’ya girişteki pasaport kontrolünde yaşadığım sıkıntılar, tatilin bir hayli stresli başlamasına sebep oldu. Neymiş efendim, ilk nereden vize alınıyorsa ilk o ülkeye giriş-çıkış yapılmalıymış. Sonradan istediğin Avrupa ülkesine gidebilirmişsin! Arkadaş uçak iptal oldu ben napıyım!! Nihayetinde Polonya’ya ne için giriş yapamadığımı kanıtlayabildikten sonra huzura erdim!! Ama o uçak yolculuğundaki stresimi düşünün!! Artık "Ben Varşova'ya bir girip çıkayım sonra Amsterdam'da sizinle buluşuruz!" şeklinde  cümleler bile kurmaya başlamıştım!!

Hep derim yaa, kafa dengi, sevdiğiniz arkadaşlarınızla, dostlarınızla yapılan bir tatil çok daha güzel, çok daha eğlenceli oluyor. Bir kez daha diyorum üşenmeden. Öyle!... Çok güzeldi işte, ne diyim, ne anlatıyım?? Bu bir gezi blogu değil ki... Ama ilginç bir yer, çok farklı her yönüyle... İmkanınız varsa gidin, gezin, görün, havasını soluyun, yaşayın...
 
Benim tontinolarım da hiç üzmemişler anneanne ve dedelerini. Büyüdüler ne de olsa.. Zaten sürekli de telefonlaştık. İnsanın arada böyle kaçamaklara ihtiyacı oluyor gerçekten. Keşke enerji, depolanabilir birşey olsaydı...

Neyse konuyu değiştirelim... Ben yine ailelere bir ürün tavsiyesi yapacağım. Arda için 5 ve 6 yaşlarını aldığım Adeda Yayıncılığın Dikkati Güçlendirme Seti.. Ben Berk için önce 3 yaşını almıştım, öyle severek yaptı ki, kısa süre içinde setin 3 kitabını da bitirdik. Şimdi de berk henüz 3,5 yaşında olmasından kaynaklı, acaba ağır gelir mi diye tedirgin olmakla birlikte 4 yaş setini de aldım. Gidişat öyle ağır falan gelmedi bu arada şimdilik.


Bir önceki postumda koşuya başlayacağımı yazmıştım. Başladım :) Elbette minik minik ve çok amatörce başladım. Genellikle Hafta sonu sabah erken saatlerde eşimle dönüşümlü olarak koşuyoruz. İlk hedefim öncelikle 5K ama dediğim gibi yavaş yavaş bu hedefe ulaşmaya çalışıyorum. Seneye Runatolia'da 10K için hazırlanmak istiyorum ama tabii ki haftada 1-2 günlük koşuyla ne derece başarılı olabilirim bilmiyorum. Olsun tam gaz devam... Hedef koymak iyidir, insanı motive eder...



7 yorum:

Gulsah Onen dedi ki...

ahh ahh çok özendim :)3 gün bile ilaç gibi geliyor insana darısı basıma diyorum :) sevgiler.

Buket dedi ki...

Yine süpersin Burcu Maşallah diyorum. Havaların ısınmasıyla hepimizde bir sevinç var, geç olsa da baharı yakalayabildik şükür... Arda için aldığın ürünün 5-6 yaş setlerini bu yıl mı kullandınız? Yaşına göre nasıldı. Begüm için düşündüm ama 6-7 yaş olanını mı alsam diye düşündüm. 5-6 setini yapabiliyorlarsa bundan başlayıp 6-7 mi alsam ya da direk 6-7 den mi başlasam kararsız kaldım çünkü içeriği gösterilmiyor sitelerdeki tanıtımlarda.

Burcu dedi ki...

Gülşah kesinlikle nasıl kendine geliyor insan ;)

Burcu dedi ki...

Buketcim Arda'ya geçen sene 6 yaşını kullanmıştım. Bu sene 7 yaş için zaten ilkokulda ödevdi dersti derken ağır gelir zaman bulamayız diye Arda2ya hiç almadım. Berk şu anda 3,5 yaşında, 3 yaşını bitirdik, şu anda 4 yaşını kullanıyoruz ve ağır gelmiyor.Bence Begüm için 6-7 yaşını alabilirsin.. Sevgiler..

Naile dedi ki...

Burcucuğum nerdeyse sonbahar gelecek. Nerelerdesin?

Burcu dedi ki...

İçimden yazmak gelmiyor Naile :) Bebişten haber ver sen?

Naile dedi ki...

Insan bi sure sonra soguyor haklisin. Bebis abisi gibi erkenci olmadi. 38 haftalik oldu nerdeyse, hala beklemedeyiz ☺