1 Ocak 2011 Cumartesi

Eğlen Güzelim Gününü Gün Et...

Yeni yılda Noel Babacık geldi evimize... Ne istersin diye sordu... Sahip olduklarım puff diye elimden kayıp gitmesin yeter dedim. 2010'dakinden daha fazla istediğim, beklediğim birşey de yok 2011'de. Yeter ki sahip olduklarımı kaybetmiyim. Bana zaten hayatımın en büyük ikramiyesi vurmuş, bundan daha büyük zenginlik mi, mutluluk mu var... Bir kere ben dünyanın en şanslı insanıyım ki, kimsede olmayan, sadece bana ait olan üç şeye sahibim; Eşim, oğlum, ailem...  

- "Sen benden bir dilek dilesene Noel Babacık? Asıl ben senin için ne yapabilirim??"

- "Benim canım pilav istiyo!! Bi de Doyuklaya gidelim hadi, ona sakalımı gösteycem!"
....
....
....
....
... Doruklara gittik, Doruk'un annesinin yaptığı pilavı da yedik...

Şapkasız Noel Anne her daim burda, öyle "yılda bir"lik cimriliği de olmadan. :)

17 yorum:

Seyhan dedi ki...

ay bu noel baba bize de gelseydi keşke , yer bitirirdim başka kimseye gidemezdi:)

AYÇA dedi ki...

Ne tatlı olmuş Arda. Yarın sabah kahvaltı da Noel babayı da görmek isterim.
Bu arada sıralama dikkatimi çekti. Bu ne ask yahu ;)

Sen Gelince dedi ki...

Ayyy bayıldım Burcu'cum bu Noel Baba'ya... Bu zamana kadar gördüklerime hiç benzemiyor. 2011'de her şey gönlün(üz)ce olsun:)))

Burcu dedi ki...

Seyhan, sen benim oğlumu yersen ben de senin kızını yerim ona göre :P

Ayçacım, elim sürçmüş de öyle yazmışım :))

Burcu dedi ki...

Ah Özlem ah, o gün hastaneye yatmasaydık Curcuna'daki maskeli baloya da noel babacık olarak gelecektik ama kısmet olmadı...

banushka dedi ki...

Mira Arda'nın resmini gördü; Arda NoelBaba'nın yardımcısı olmuş, NoelBaba olamaz zaten çünkü yaşlı değil, çocuk... yorumunu patlattı :)
Canım, gönlünce bir yıl diliyorum ben de, ailenle sağlıkla huzurla...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ay çok tatlıymış bu minik noel baba, keşke bizede gelebilseydi ve o bize değilde biz ona hediyeler verebilseydik :))
Aynen canım ya, 2011 sahip olduklarımızı almasın bizden yeter değilmi, zaten başka ne istenirki :)
Çok öpüyorum sizi ve sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sağlıklı,mutlu,huzur dolu bir yıl diliyorum..
Sevgiler...

bahriye-krm dedi ki...

tüm kalbimle inşallah diyorum burcu dileğine...kesinlikle en büyük zenginlik,mutluluk,sağlık; eşimiz,çocuğumuz ve ailemiz...
gönül isterki onlar hep bizimle olsunlar...
arda'ya gelince çoook tatlı bir noel baba olmuş...gülüşü yüzünden hiç eksik olmasın...mutlu yıllar...

Burcu dedi ki...

Çok bilmiş Mira :) SEnin ikinciyi de merak ediyorum Banucum o da Miraya benzerse işin var, laf yetiştiremezsin :) Öpüyorum çok 3ünüzü de...

Eminecm, inşallah yılbaşı değil de normal bir günde tanışırız, öpüyorum..

Bahriyecim, amin diyorum.. Sevgiler..

esra-emir aydin dedi ki...

çok tatlı olmuş noel Arda.
maşallah iyileşmiş kuzucuk.
kusura bakma Arda hastayken
geçmiş olsun diyemedim,zaten geçmişte kaldı şimdi çok güzel gözüküyor fotoda.
bu arada yeni yılınızda çook kutlu olsun.sağlık ve mutluluk ayak bağınız olsun...
sevgiler.

Burcu dedi ki...

Esra ne demek kusur, iyiyiz şimdi çok şükür.. Size de mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar dileriz...

elif ada dedi ki...

Ardacığım, dünyanın en tatlı Noel babası (bebesi) olmuşsun. Ne olur bizim eve de uğra böyle sakalınla. Nice mutlu, sağlıklı yıllar diliyorum bu tatlı aileye. Her şey hep gönlünüzce olsun

Naile dedi ki...

noel babanın istekleri pek şirinmiş :)

Ayça dedi ki...

Arda süper olmuş. Nohel babacık. Mert nohel baba diyor. Sağlıkla dopdolu bir yıl olsun insallah.

Serpil dedi ki...

He hee! Super olmussun minik adam:) Guzel bir yıl gecirmen dilegiyle..

Sermin dedi ki...

hani sene 20100 planları yapmadın şeker. yemeğe giderken adam arabanın penceresinden bize de bu kostümden uzatıp zorla aldırdı. ama giydirmeyi unutmuşuz. arda'yı görünce hatırladım iyi mi. tüm dileklerimiz gerçek olur inşallah cnm

Burcu dedi ki...

cok tesekkur ederizzz... Sermincim 20100 yilina kim öle kim kala,oyle uzuuun vadeli plan yapmiyorum :) kostumu yolda mi satiyorlardi?ben netten aradim bir de 2gun kargo bekledim,yuh olsun bana!